Liyaa çok haklısınız üzülmekte yanlış bir yaklaşım olmuş doktorunuzunki, birçok doktor 38. Haftaya girer girmez sezaryen günü verip geçiyor ne yazık ki. Doktorumdan çok memnunum bu yüzden. Ama yine de hayırlısı olsun hepimiz için. Sezaryen ya da değil. Sorunsuz ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım da bebişlerimizi inşallah🙏🏼 Üzmeyin strese sokmayın hiç kendinizi🌸