Melistosum endişe etmeyin bugün tam 25 haftalığım 20 21 de idi sanırım hissetmemiştim çok ağlamış muayene randevusu almıştım sonra hareketini hissetmiştim ay büyüyen kadar düzensiz ediyorlar, sırt üstü yatın sola yatın elinizle hafif uyarın ve biraz konusup tatlı yemeyi falan deneyin ama süre uzarsa da muayeneye gidin tabi her gün aynı sıklıkta hareket etmiyorlar