Mrymmmmmm Kızlar madem bebekler göbek bağı düşmeden yıkanmaz deniyor, suda doğum yapan kadınların bebekleri direk suya düşmüyor mu o zaman onlar da mikrop kapmıyor mu? Eskiden annelerimiz hemen yıkarmış bizi şimdi neden böyle deniyor anlamıyorum.
Sinem12345 Mrymmmmmm valla banada öyle diyen cok oldu ama kuzenim yeni doğdu 2 tane onları hastaneden gelince yıkadılar hiçbir şey olmadı saçma buldum 😕
Dilekcnkn Mrymmmmmm Ben yine yıkıyorum iki çocuğumda eve geldiği gibi banyosunu yaptı , 40 çıkana kadar her gün yıkanır bizde göbek bağlarıda 1 hafta içinde düştü gayet temiz baktım , kış olunca 2 günde bir yaptırdım tabi . Herkesin büyütme şekli farklıdır
Kksll Mrymmmmmm göbek bağı daha anneye bağlı oluyor o zaman sudan çıkınca göbeğini kesiyorlar o yüzden
ZeynepUstaaa Mrymmmmmm valla oğlumu hastaneden geldiği gibi yıkadım hiçte bişey olmadı 4-5 günde göbeği düştü kızımıda eve geldiğim gibi yıkıcam
duygu_ozgenc Mrymmmmmm yikanabiliyor oglumu da yikadik eve gelince sadece iyi kurulamak gerekiyo islak kalmamasi gerekiyo islak kalirsa enfeksiyon kapabilir diye yikamayin diyolar birde islak kalinca gec dustugu icin oglumun 15 gunde dustu mesela iyi kurulayamadik herhalde