Annebaby Hanımlar kasıklarim yürürken çok feci şekilde ağrıyor sizce neden olabilir bebek kanala mi girmiş olabilir mi
Sinem12345 Annebaby bende 34+5 haftalığım biraz yürüyüş yaptığımda sanki çocuğu kasıgımda hissediyorum dün hatta yatamadım baskı yaptığından 😕
aselnannesi Annebaby canım bende 37+4 um ayni şekilde karin ağrısı ve kasıklarda baski var bebegimm de 20 dakikada bir sertleşiyor dun gittim herşey normaldi bu haftalar normalmiş
Deniz1990 Bende aynı kızlar… 36 dan beri böyleyim 37 ye girdik çok sükür.. gecen hafta bu kasilmalardan yürüyemedim doğuruyorum zannettim.