GamzeYlcnr Kızlar 6 haftalık hamileyim. Geçen hafta göğsüme dokunduğum zaman acıyordu ancak bu hafta çok ağrı hissetmiyorum. Böyle olan var mı hiç ? Ağrılar ne zaman başlar
fatos2404 GamzeYlcnr ben hiç ağrı hissetmedim tek belirtim adetimin gecikmesiydi şuan ise 20+1'deyiz çok şükür 😂😍💕🙏
Gozdenur Bende hamileligimi bilmiyodum ozaman. Cok hassasti. Hatta esim bi dokundu agrisindan agladim. Ama suan azaldi o aci, bazen agri oluyor.
Gozdenur Yok geciyor canim cok sukur. Cekilmez pis bi aci. Ben suan 10 haftaligim simdiden azaldi yani kisa suruyo o hasasiyet
GamzeYlcnr Bende korkmuştum. Bende kötü giden birşeyler mi var acaba diye çünkü öyle dokunmayınca bir ağrım Yok