Allah hepinizden razı olsun rabbim benim evladımı aldı sizlerin evlatlarina uzun ömür sağlık versin dağ sakim kavuşun inşallah . Covit oldum ama sebebini covit demiyorlar. Kan degerlerim düşmüş belki doktorkarin gözünden kaçan bişey vardı bilmiyorum son doktor kontrolumde kan değerlerime bakılmamisti.nts de yavrumu. Kalp sesi çok derinden geliyordu az hareket etmişti uyuyor olabilir diye düşündük birşeyler yedim bı 50 dk kadar nts de kaldım çıkan sonuçta iyi dediler . Karnımda ölmüş yavrum Trombosit plt değerim düşmüş d dimer yükselmis bundan olabilir. Covit kan değerlerimi düşürmüş yada yükseltmiş olabilir. Bazen böyle ölümlerle karşılasa biliyoruz ama sebebini bilemiyoruz takdiri ilahi dediler. Rabbim aratmadı verdi verdigi gibide aldı yavrumu. Herşeyin bir sebebi vardır imtihanım çok ağır rabbim ben cennetine verdim sende bana sabrını çok versin inşallah .