Ayselosman hals devam ediyorsa bol bol dinlenin. Mümkün oldukça iş yapmayın. Bende tüp bebekle hamileyim şuan 12 haftalığız. 4. Haftada falan biraz fazla ayak ta dolandım pembe lekelenmem oldu . Sonrasında bol bol dinlenince geçmişti . Ve her türlü lekelenme kanama ne olursa doktorunuzu bilgilendirin. Belki fitil başlatır yada iğnenin dozunu arttırır. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Tüp bebek gerçekten çok değerli bir bebek . Rabbim herkese istediği an aratmadan nasip etsin inşallah