Ben de özelle devlet arasında kaldım. Ya özelde Ali Ekiz’e gideceğim, ataköyde kendi muayenehanesi var ya da devlette sadi konuk eğitim araştırma hastanesine gideceğim, oranın da perinatologlarını çok beğeniyorlar. Hatta ikili testimi de o hastanede yaptırdım.
Gerçi ben daha 13.haftaya yeni girdim ama devlette zor sıra bulunuyormuş o yüzden bir iki haftaya normal muayene için gidip danışıcam bu konuyu.