Ozlem2111 MErhaba bu durumu yaşayan anneler varmı 30 haftalık hamileyim eşim dün test yaptırdı ve bugun pozitif çıktı ağlaya ağlaya bir hal oldum bende şimdi teste geldim. Sonuçu bekliyorum ama yinede moralim cok kotu. Ne kullanmalıyım hangi bitki çaylarını içmeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz
derya46 Ozlem2111 yogurtlu sarmisak ye kendini ac birakma direncsiz kalma bol su tüket geçmiş olsun inşallah
Mavi34 Ozlem2111 günde 1 kupa limonlu ıhlamur içebiliyorsun başka bitki çayı yok. Portakal limon sarımsak gibi doğal vitaminler ve ekstra vitamin takviyesi alabilirsin. Doktoruna kan sulandırıcı yazması için durumunu bildirirsin
Babyyurtseven1- Çok geçmiş olsun umarım sıkıntısız atlatırsınız. Bol sıvı tüketin limonlu,zencefilli sular falan için meyve sebze tüketin vücut direnciniz artsın ilik sulu çorba,tavuk suyu çorba bunlar da tam bir şifa deposu
Tazeeanneee Ozlem2111 benim eşimde ben daha iki aylık hamile iken atlatmıştı canım bol bol c vitamini vermeye çalış eşine sende kullan mutlaka inşallah bulaşmamıştır bulaştıysada hafif atlatırsın inşallah