Selam kizlar 36 haftalik hamileyim surekli tansiyonum yukseliyo hic bir ilac indirmiyo.bebeyi sezeryanla alacaklar bu yuzden.sezaryana kadar bebeye bi wey olur diye cok korkuyorum.benim gibi olubda bebeyi saglikli kucagina alan oldumu?ya arkadawlariniz falan varmi?duwunmekden deliricem.😔