Iscn benim son kontrolümde 70 civarında idi sancılar, perşembe günü ve 5 dk’da bir gibiydi ama düzenli değildi. Önceki hafta da 2 cm açıklığım vardı, nişanım gelmişti. Yatış vermedi doktorum. Ben de bir haftadır ha geldi ha gelecek gerginliği ile bekliyorum. Dün çok yordum kendimi, bugün hareketleri de az bebeğin. Sağ salim bi kucağımıza alsaydık rahatlayacağım😅🙏🏻