Günaydın tatlı anne adayları 🥰
size bir sorum var yardımcı olabilir misiniz?
15 haftalık gebeyim ancak sol kasık tarafında bebeğin olduğu kısım olduğunu düşünüyorum iki gündür bir ağrı var ve özellikle gece uyurken sabah uyanırken oluyor acaba böyle birşey yaşayan var mı? Nedeni ne olmuş olabilir sizce ? Teşekkür ederim şimdiden 🥰🥰🐣