Zzeynep1 Elim o kadar şişmişki yumamıyorum kocaman olmuş elim kızlar ayaklarımda şişmişti hala inmedi uzun zamandır 34+3 üm elim inermi yoksa doğuma kadar böyle şişmi devam edicem 😢😢😢
Mavi34 Zzeynep1 benim 30 haftam baya bir süredir el ve aylarda şişlik oluyor sabah kalkınca çok fazla gün içinde azalıyor eğer geçmezse sağlık ocağında kan verin albümin yüksek çıktı benim ona bağlı şişlik galiba
Eda-5807 Zzeynep1 ben 36+2 haftalığım hıcbır sıslık yok bol bol su tuketıyorum bıde yürüyüş yapıyorum
Nilya88 Zzeynep1 doktorum ayakta ödem sıkıntı degil ama elin ya da yüzün siserse hemen gel dedi tehlikeliymis bı doktora gitsen iyi olur canım
Mltm88 Zzeynep1 Benimde 36+1 hafta..Sabah uyandığımda kaptamıyorum elimi şişlikten acıyo..Ama bu haftalarda normal 🙂
Hilall35 Eda-5807 bende bol bol su iciyorum hala nişan yüzüğünü takabiliyorum bende şaşkınım normalde gördüğüm hamileler son aylarda yüzüklerini çıkartırlardı ama bende pek Fazla şişlik olmadi 38 haftaligim bu arad
Elif3425 Zzeynep1 önceden 38 giyiyordum yaz boyu 42 numara terlik giydim son haftalarım artık oda olmuyor
Eda-5807 Hilall35 bende hıc yok herkes sen nasıl sısmedın dıyor ama ne ellerımde nede bacaklarımda sıslık yok ınsallah olmazda bu son haftalarda
Neclam321 Zzeynep1 Aynıyız cnm haftamız bnm de ayaklar çok şişti şimdi elleriminde şiştiğini hissediyorum günde 3 litre su içiyorum ama ayaklar inmiyor