Meri1234 KızlarGünaydın 25 haftalik hamileyim ama dünden beri cok az hissediyorum hatta hissetmiyorum hareketlerini sabah sadece iki kere tık tık yaptı cok kısa bu kadar normal mi :/
Ozlemflz Meri1234 kişiye göre değişir canım ama korkmana gerek yok normal ben 28+3 oldum daha yeni sık hareket ediyor. Gün içinde ayakta olduğum sürece hiç hissetmiyorum.
Fundacanik Meri1234 Canim meraklanma artık sen hareket ettikce bebegin karninda uyuyor daha cok gündüzleri yatar geceleri kalkar . Geceleri oynuyor mu
Meri1234 Ozlemflz evet bende calisan bir hamileyim eve gidince yatinca hissediyodum dun hissetmeyince aklima kötü seyler geldi