Alparslaninannesii ben hamileyken bile negatif çıkıyordu adetini bekle 5gün bekledim ben sonra yaptım gene negatif 1hafta sonrada negatif hemen idrararq karışmıyor kan testi kesin sonuç ama güvenilir yerde yaptır sağlık ocağı hamile olduğum halde 0 çıkarttı 2kere başdan sağma yapıyorlar en aon sorun var mı diye doktora gitmeye karar verdik hamile olduğumu öğrendim canım pes etme🙏🥰