Ardanyal benim oğlanlarda hep öyleydi Doğum pozisyonunda oldukları halde hiç inmedi karnım hep ayaklarını kaburgalarımda hissettim nefes almakta zorlanıyordum itiraf etmeliyim aşağıda olması o yönden çok rahat oluyor benim daha 2 ayım var maşallah sen sona yaklaşmışsın Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin diğer hamileliklerinde nasıldı karnın?