38+2 yoğun şekilde akıntım varr karnım kasılıyor yürürken isicek gibi oluyom doğurcammi acaba kizlarrr az önce de adet sancısı gibi ağrı girdi karnıma 5dkka sürmedi geçti en son 1cm açıklığim vardı Pazartesi gitcem doktora bakalım ne dicek hakkımız da hayırlısı olsun inşallah 🙏🙏