Ozfur Bir çok sitede araştırdım kimisi evet engel yazmış kimisi sıkıntı olmuyor başına gelen veya doktora böyle birşey danışıpta cevap seçeneği hangisi olan arkadaşlar bilgi edinmek isterim 🌸
bilnazo68o Ozfur benim baş belam hemoroid. Malesef sordum ve engel değil dedi. İlkini normal yaptım. Şuan da normal bekliyorum 🤷♀️
Zeyyyn Ozfur eskiden sezeryan yoktu valla olsa bile heryerde yoktu anam normal doğurmuş bizi hemoraid var doğumdan sonra artmış ama tabi düzelmiş engel olmaz doğuma sadece ağrılar biraz daha fazla olur sağlıkla doğsunlar da hepsi unutulur inşallah