Tugcer12 Merhabalr 4000 oksapar kullanıyordum. 95 kilo olduğum için 0.6 geçmek gerek dedi ama tereddüt ediyorum. Sizler nasıl kullanıyorsunuz bır sıkıntı cıkar mı acaba ??
marbling10 Tugcer12 evet geçmeniz gerekir az olması sıkıntı çıkarır aksine. Ben 65 kiloyum 4000 lik kullanıyorum ama kilo başına mg ayarlanıyor prospektüs te yazıyor
gldn065807 Tugcer12 sıkıntı olurmu hem sana hem bebeğine fayda doktorunuz ne derse uygulayın niye terettut ettiniz onu anlamadım demekki gerek görmüş bence kullanın bende kullanıyorum çünkü
Fdnlkmn Tugcer12 bende 6+3 haftalık hamileyim 80 kiloyum.4 binlik kullanıyorum.ama günde iki tane 12 saat arayla ve coraspin de var.
Tugcer12 gldn065807 içime kusku dusuren sey doktoruma ben sordum ben önerdim kilomdan dolayı arttırmak gerek mı dedim değerlerimde sankı pıhtılasma var dedım evet 06 kullan dedı. İlgisiz olusu benı cok üzdü için tereddüt ettim
melekylmzr Tugcer12 ben 65 kiloyum 4000 lik kullanıyorum ama covidden dolayı size doktorunuz uygun görmüştür içiniz rahat etsin
Aslihan2 Tugcer12 bende 65 kiloyum ve 0.4 lük kullanıyorum sormustum doktora kiloyla alakalı demisti suanlik yeterli gelirmis ayrica coraspin de kullanıyorum
Aslihan2 Tugcer12 doktorun ne dediyse onu kullan canım eksik olmasin doz bebeğine sıkıntı olur çünkü allah korusun
Aslihan2 Tugcer12 aaa bence hemen doktorunu değiştir böyle birsey ihmal etmeye gelir mi ya ben bu sebeple 2 bebegimi kaybettm bazen çıldırıyorum bu doktorlara lütfen baska bir doktora git 🙏
Tugcer12 Aslihan2 pzartesi ilk işim başka doktora geçmek olucak 🥺 üstelik tüp bebek.. cok tesekkur ederimm💜