Mlkbrn 11 haftalık gebeyim arkadaşlar her sabah başım ağrıyor her sabah başım agrıyarak uyanıyorum Nedeni ne olabilir acaba yasayan oluyor mu
Nilgun75 Mlkbrn göz kurulugundan doktorunuz damla yazar,benimki halen ara sıra kuruyor bas ağrısı yapiyor,gebelik hormonlari sebep oluyormus
Zeyyyn Mlkbrn hormonlardan kaynaklı baş ağrısı belirli haftadan sonra geçiyor çok çektiriyor ama geçiyor yani
dlrglnc Mlkbrn Aynı durumu çeken varmı diye düşünüyordum , 11+2 bende aynı şekilde zonklamayla uyanıyorum resmen ilaçta içmiyorum ne olur ne olmaz diye biran evvel geçer inşallah 🙏
Mlkbrn Aaa hiç blmyordum peki doktoruma söylesem damla falan yazsa olabiliyor mu kullanabiliyor muyuz
Nilgun75 Mlkbrn bir dahakine dikkat edin bakın gözleriniz kurumus olacak bas agrisi olunca, siz de fark edeceksiniz gozlerinizin kurulugunu ,doktora soyleyin damla verir ,ben lens solusyonu damlatiyorum başım ağırınca,iyi geliyor
Mlkbrn dlrglnc inşallah ya bende de her sabah oluyor gözlerim bile acır yani biraz zaten hep kasık agrısı çekiyorum kasıklarım karnımın alt tarafı da çok agrır
dlrglnc Mlkbrn Şu sıralar bu haftada yaşanan değişikliklerin bi çoğunu yaşıyorum bende , karnımda ağrı , başımda ağrı . Mide bulantılarım geçti ama hazımsızlık denilen şeyi yaşayıp yine çok bişey yiyemiyorum . Umarım tez zamanda geçer ama her hafta yeni ve değişik şeyler oluyor nasıl geçecek bilmiyorum 🤦🏼♀️😌
Mlkbrn dlrglnc aynen öyle ya herkes 3 ayı atlatınca normale dönersin diyorlar 4 gözle 3 ayın bitmesini bekliyorum
Mlkbrn Makbule_ hyr canım hiç ölçmedim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum günlük olarak korona yeni atlattım
Mlkbrn asude456 saglık ocağı bakıyor mu pazartesi saglık ocağına gtcem bakarlar mı ki şekerim düşüyor sanırsam sabahları yataktan kalkmadan kahvaltı falan yapmadan hemen önce illa Bi çikolata falan yiyorum