ecebyrktr sizinde olır bence ya, ben öyle sportif amanda sıkı diyetçi falan değilim. Dikkat ediyorum hep yediğime bırakınca alıveriyorum kilo ona rağmen benim oluyosa bence sizinde karında kalmaz bişe. Yalnız sofra şekerinin bel çevresini çok ciddi yağlandırdığını söyleyebilirim♥️