Zeyneb_mihrap76 Sefaköy Rumeli Hastanesi'nde doğum yapmayı düşünüyorum. Hastane hakkında bilginiz var mı
seydaa32 Zeyneb_mihrap76 yenibosnadakı nisanur hastanesi içinde çok iyi diyorlar. Bi kaç arkadaşım orada dogum yaptı
Zeyneb_mihrap76 seydaa32 evet bu hastaneyi biri daha söylemisti burayı da araştiricam teşekkür ederim