Merhabalar 33+2 günlük hamileyim. 1 kaybım var suan oksapar 4000 iğne vurunuyorum iki genımde heterizigot çıktığı için 🙏🏻 Dün doktorum normal tahliller istedi fakat sonuca sabah bakarken PDW/ 16,1 cıkmış bu pıhtılasmayla alakalı bır tahlil diye biliyorum. Acaba oksaparım mı yetersiz geliyor yada baska bır sorun var mı anlayan basına boyle gelen bişey var mı 🙏🏻🥺 not/ Yaşadığım şehirde bu tarz olayları pek önemsemiyor doktorlar cok klasık bakıp geciyorlar korkuyorum baska bısey yapmam gerek mı dıye cunku ılk bebegımı oksaparı bıraktıgım ıcın kalbı durdu ve kaybettım burası doktordan daha ıyı bılecek değil bunun bılıncındeyım linçlemeden önce okursanız sevınırım 💜