Kızlar selam, bir şey sorucaktım size. 2017 yılında mezun oldum. 2019 da ödemem başladı 2 taksit ödedim. Sonra ağustos 2019da işten ayrıldım. Ödeyemedim tabi. Borcum şimdi vergi dairesine düşmüş. Toplamda 20 bin küsür borcum var. 9 bin vadesi geçmiş, 11 bin vadesi gelmeyen. 9 bini yapılandırıyor sadece. Örnek ödeme planı diye baktığımda 516 tl ödeme çıkıyor aylık. Ben daha başvuru yapmadan yaklaşık ödeme planı bu. Bunun üstüne bir de vadesi gelmeyen her ay normal taksidi mi ödeyeceğim? Yani yapılandırsam 516 tl taksit bir de her ay normal 393 tl taksitlerini mi ödücem? 900 tl ödeyeceksem yapılandırmanın güzelliği ne anlamadım ben? Çalışmıyorum ve daha yeni bebeğim oldu ne yapacağımı bilemiyorum ya.