Fatma_4224 16 agustos da regl gordum daha adet tarihime var 18 agustos da femara tedavisine başlamıştık 27 agustos da yumurtam gelişmişti acaba adet mi oldum ki 😞😞😞
Fatma_4224 vuslatim34 ben herhangi bir test yapmamıştım doktorum 20 eylule kadar bekle dedi normalde 35 gunde bir adet olurum daha 27 gun olmuş
Fatma_4224 Boyle birşey yaşayan oldu mu acaba cok üzgünüm 😭😭 ayreten bugun cumartesi pazartesi gününe kadar adetimin 3. Gunu olmuş olacak acaba tedavi ertelenir mi ki önceki adetim de 2. Günü gitmem gerektiği söylenilmişti 😭😭😭
Cutemomy Fatma_4224 klomen veya famerada 3. Gün içmeye basla demişti bana hep Dr. Ama 5. Gün baslayan bile var burada. Arastrabilirsin
Powergirls Fatma_4224 catlatma iğnesi olacaksan 3 . Gün ile 5.gün arası oluyor ben geçen ay 3.gün gittim bu ayda 5.gün tedavim başladı sorun olmaz için rahat olsun bide ara kanamadır bi ay benden de gelmişti üstünü görmede olabilir 😊
Fatma_4224 Cutemomy evet bende 3. Gunu başladım femaraya 😞 şuan cok üzgünüm ne diyeceğimi bilmiyorum beklemiyordum adet olmayı 😞😞
Fatma_4224 Powergirls İlk tedavimizdi femara ilacı bilmiyorum hemen çatlatma iğnesi ne geçiş yaparlar mı ki cok üzüldüm hiç beklemiyordum şahsen adet olmayı yani kan geliyor ama dediğiniz gibi belki 1 gunluk ara kanama da olabilir yada adet de olabilir 😭😭 eşime soylerken bile çekindim kanamam var dedim 😞😞
Powergirls Fatma_4224 yumurta gelistirme ilacı mi femara ben klomen kullandığım için yabancıyım o ilaca ne zamandi en son adetin ve şimdi ne zaman oldun tam net anlayamadım ben ona göre yorum yapayım
Fatma_4224 Powergirls evet canım bende PCO var yumurtam gelişmiyor o yüzden verildi aynı klomen ilacı gibi. Agustos ayında 16sında oldum femara kullandığım için adet gunum uzadı 23unde bitti yani bana göre cok erken geldi noramlde 35 gunu buluyor gelmesi daha 27 gun oldu
Powergirls Fatma_4224 ilaçtan dolayı canim o bende geçen ay erkenden oldum ama 2 gün önce geldi benim
Fatma_4224 Powergirls çok üzüldüm ağladım bilmiyorum inşallah hamile kalabilirim inşallah rabbim izin verir anne baba olmamıza. Neyse bu ay nasip değilmiş pazartesi gunu tekrar gideceğim yeni bir tedavi uygulanacak artık