Ilayda11 Bebegım 15-20 gunluk gecelerı asla ve asla uyumuyor sızın de oyle mı yada cozum ne yapabılırım karnı tok altı temız gazı da yok bunlardan emınım
MMmerve_ Ilayda11 valla benım ılkı 2bucuk yasında hala gec uyuyo:( duzelır ınsallah Allah kolaylık versın cok zor bı durum bıde sımdı yıne hamıleyım sureklı dua edıyorum ınsallah bu uuur dıye
Ilayda11 MMmerve_ Allah yardımcımız olsun aksama dogru basıyoruz sabahlara kadar oturuyoruz aglamıyo ama farklı sesler cıkarıyo