Sevtugm aynı haftadayız canım. Şuan az hareket etmesi normal. İlk bebeğim bu haftalarda hiç hareket etmezdi nerdeysr, şuan 2.gebeliğm daha hareketli. Birgün çok vuruyorsa 2 gün az vuruyor. Doktorum normal dedi ama sende istersen doktoruna danış, herkeste aynı olmayabilir. Bide çok yorgunsan hareketler azalıyor. Dinlenmeyle geçiyor.