PembeLia Merhaba arkadaşlar, çatı muayenesinden çok korkan birisi olarak bu tecrübemi sizlerle paylaşmak istedim.38. Haftamıza girmek üzeriyiz ve çatı muayenemizi olduk çok şükür.Kendimi fazla kasmama rağmen hiç acımadı diyebilirim anlık hafif bir acı o kadar.Burda bu konuyla ilgili olumsuz çok şey okuyup etkilenmiştim, ama yeni hamile olan ve çatı muayenesi olmamış arkadaşlara söylüyorum kesinlikle korkacak birşey yok rahat olun. 😌
Asli91 PembeLia bende bu hafta oldum hiç bişey hissetmedim en ufak bi acı bile😊 Gerçekten korkucak hiç bişey yok.
Tuba704 PembeLia 👏👏👏👏 ne güzel bir post olmuş yaa her çatı muayenesi başlığına girip tereddütle okuyorum haftalar yaklaştıkça doğumu değil muayaneyi düşünüyorum🙈 Çokkk teşekkürler dilerim doğumunuzda bu kadar güzel geçer 😉
PembeLia Tuba704 Teşekkür ederim, inşallah doğumumuzda çok kolay geçer hepimizin ben birde acı eşiği çok düşük bir insanım hiç korkmayın gerçekten. 🤗