Ruya1106 Biz testleri götürdük eşim Kasım’dan Aralık’a kadar ilaç kullandı. Ben sade omepa Q10 kullandım. Ocak’ta yumurta toplama oldu. Şubat’ta transfer. 8.gun pozitif çıktı. Maalesef 20 Mart gibi kanama boşaldı, kese veya bebekte birşey olmamasına rağmen kalp atışı 70-80 idi 30 Mart’ta kanama ile durdu kürtaj oldum. Sonra 2 adet geçti ve 5 Haziran’da tekrar transfer oldum şuan 16+2 olduk.
Ama herkesin ilaç dozu ve uygulama süresi değişebilir. Yumurta toplama öncesi yumurtanın büyümesi, transfer önü rahim duvar kalınlığınız ve hormonlar uygun değilse bir sonraki adet bekleniliyor.