NehirGamze İnşallah canım 🤲dogduktan sonra çok aglamadı hemşire ugrastı,nasıl diye sordum şimdi daha iyi dedi,sonra odaya geldım emzırmeye çalıştım çok agladı emmedi,tekrar hemşire geldı götürdü,Yogun bakıma götürmem lazım demiş Eşime ,ben karnımın acısını unuttum inan,n olcagı belli degil henüz,Cigerleri su dolu demiş ,sıvı yuttu galiba.