Ay bende öyleyim herkesi çok kırıyorum farkindayim sonra da ben kötü bir insanim diye çok ağlıyorum . Şu sıralar artık kendime sürekli duymazlıktan gel bişey olmaz diyip susuyorum yoksa sonra çok pişmanlık yaşıyorum. Rüyalarımda bile keşke seni uzmeseydim diye ağlıyorum ahh ahh sakin kalmalıyız 😑