Deletedmom9823 Allahım sağlıkla bebeğine kavuşmayı nasip etsin kaçıncı haftaydı benim de 37 de suyum geldi hiç açılma vs olmadı 24 saat bekledik sezaryen oldum hiç korkmayım benim ameliyatım çok güzel geçti hemen ayaktaydım ertesi gün hiç zahmet acı geçmeden geldi bebeğim sezaryen derlerse karşı çıkmayın tabi yine normali bekleyin ama kendinizi de çok yıpratmayın önemli ılan bebeğin sağlıkla gelmesi