Bu perşembe 36+2 de randevum var sizce ağda mı yaptırıp I gitmeliyim yoksa 1 hafta daha bekleyip öyle mi yaptırıp gitmeliyim doğum yakın olsun diye ama bugüne kadar da hep gitmeden bi gün önce yaptırdım gittim perşembe günü de hazırlıksız gitmek istemiyorum napıcam şaştım kaldım