Merhaba ben 22 haftalık hamileyim Kısmetse ikiz çocuklarımız olacak ilk gebeliğin bu arada 😂 haberi aldığımıZdan bu yana sureklı ayak yanması yaşıyorum doktora söylediğimde hormon yükselmesinden kaynaklı ılk aylarda olur dedı ama inanın hiç geçmedi Sürekli gece uykudan uyanıp yanmanın geçmesini bekliyorum genel olarak herşeyi denedim ( buz , kovada beklemek , duş ) Ama hiç işe yaramadı lütfen yaşayıp atlatan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi ?