kubraytekinayan Eminentia25 son 6 ne gelen var Ne giden 😂 beklemedeyiz bakalım 40+3 e kadar beklicez olmazsa suni sancı vericek 😂
Eminentia25 Limonnnn benimde şu dönemde çok sık gaz sancım oluyor bi an önce sağlıkla alırız inşallah yavrularımızı
Limonnnn Eminentia25 dun aksam nst de az sancim vardi ama ben biraz hareket etmiştim doktorumda sabah bidaha cektir demisti gece boyu uyuyamadim hic ara ara geliyor az daha durup gtcez insallah
Senel6767 Son 2 biraz sancılar oluyor ama ne sancısı anlamıyorumki daha ilk gebeligim öyle aded sancısıgıbi
Senel6767 Eminentia25 kaçıncı doğumunuz kaç haftalık yaotınız acaba ALLAH analı babalı böyütmenizi nasip etsin inşallah 🤲
Elifkalacos Bizimde son 8 ama henüz kapıyı çalmadı 🧐 kargomun gelmesini bekler gibi bekliyorumm😂😂 offf 37 haftadan beri bel ağrısı var adet olacak gibi ara ara bacaklarma kadar vuruyor bakalım 🤷🏻♀️