Kbraoztrk_ canim bende şuan covidim ve 9. Günüm ilk 3 gün çok kötüydüm ama sonrasında çok şükür sadece baş ağrısı halsizlik uyku dışında bir problemim olmadı. Nane limon, Keçiboynuzu pekmezi, Limonlu su ve ıhlamur, Yoğurt tükettim. Bunun yanında bol meyve tükettim iyiyim şuan sanki hiç korona değil gbi. Bebeğimde inşallah iyidir endişe bende de var iyileşiyim hemen görmeye gidecez ınsallahhh.. Kendini covidim diye şartlandırirsan nefes darlığı ve öksürük başlıyor daha kötü oluyosun hiç düşünme derim kendini gripmis gbi sartlandir ve geçer umarım Allah hepimize acil şifalar versin. Benm ki geçti atlattım sayılır inşallah.