Sevgili hamişler , 37+5ten selamlar 😇
Benim durumum biraz karışık..
Bebeğimin kafası 41+3 kendiside 39 haftalık görünüyor ultrasonda kilosuda 3800du en son pazartesi kontrole gittiğimde 🙈
Doktor ilk gebelik diye normale zorluycaklarini o nedenle kendi sancimla gitmem gerektigini söyledi..
Velhasıl benim yalancı sancılardan artık takatim kalmamış durumda ve her geçen gün içerde dahada büyüyor sıpa kilo alıyor çıkartamam diye korkuyorum ki zaten çatım dar ama sezeryana almıyorlar..
İçimde sağ tarafta kaburgaların altında taş kesiliyor canımı çok yakmaya başladı keza ayaklarımın sisliginden yürüyemez vaziyete geldim..
Doğurmak istiyorum artık nasıl doğumu başlatabilirim ???