Handelim birincisi ege ise ikincisi efe 😁 diyerek klasikliğin dibine vururdum ama :) inan isim noktasında bende çıkmazdayım 3 tane erkek ismi hazırdı benim lakin kızımız olacak bizde babamızla şaşkın ördek gibi hergün ayrı isim koyuyoruz bebeğimize :)