Hilalnavruz Hanımlar merhaba aranızda doğum yapıota korse kulllanan varmi yada kullansak nasl olur faysasi oluyormu
Sbhtzmn Ben kullandım pentiden almıştım elbiselerin altına giyiyordum onu giydim göbegi toparlamaya yardımcı oldu