dakpinar- Gulsah24 çok gecmıs olsun canım, eşim 21 temmuzda yakalanmıştı bana bulaşmamıştı ama eşimle karantinaya alındım , eşim çok ama çok su içti günde sanırım 3 ,4 lt . 14. Gün test verdik negatifti. Allah yardımcın olsun ınsallah ❣️
Fsm Gulsah24 canım ya üzüldüm valla rabbim sağlıklı bir şekilde dogurmayi nasip etsin inşallah hayırlı bir kapı açar rabbim sağ salim kurtulursun dua et canım rabbim isterse hiç birşey olmaz stres yapma kendine güven inşallah atlaticaksin
Meless Gulsah24 hiç korkma canım. Dönersin. Doktor bana 1 ay boyunca pozitif çıkabilirsin yalancı pozitif diye bir şey varmış. Sen iyisen takma kafana…
Meless Gulsah24 15gün önce atlattım o öksürük ve balgam geçmedi canım sanırsam 1 ay sürüyormuş sürekli boğazım gıcıklanıyor benimde çıksa rahatlicam ama çıkacak gibide değil tuhaf…
Sevgikaya1525 Gulsah24 bence şuan doğum yapma yapcaksanda sezeryan olsun inşllah sizde bebeğe de birşey olmaz iyi olursnz Allah’ın izniyle benim kuzenim korona iken doğumu gerçekleşti norml doğum taşıyamadı şuan yoğum bakımda entübe edildi ve doğum yapalı 25 gün oldu hala uyanamdı 😔doktorlar umut ypk denildi 🥺doktorunuz ne diorsa onu dinleyin kesinlikle çnkü o dinlemedi
Gulsah24 Sevgikaya1525 benimki zaten sezeryan cnm o çok mu rahatsizdi bnm pek biseyim yok çünkü ağır değilim
Medid06 Gulsah24 geçmiş olsun hangi hastanedesiniz bölgede belki test sonucu istemeyen başka Özel hastane vardır araştırma yaptınız mı
Gulsah24 Medid06 araştırdım özeller hiç biri almıyor bende şuan tedaviyi avukat Cengiz Gökçek kadın doğumda görüyorum
Meless Gulsah24 evet deltaydı canım. İlk 7gün çok ağırdı ateşim hiç düşmedi. 7günden sonra iyi olmaya başladım bu seferde terleme başladı. Yatak yastık su gibi oluyordu. 12.gün bütün her şey bitti sadece hafif öksürük ve balgam kaldı. Bir de koku kaybı. Hala kokum gelmedi. Karantinam 3 eylülde bitti. Sizinde az kalmış birkaç güne bir şeyiniz kalmaz. Benim kanım çok pıhtılaşmıştı. 20gün kan sulandırıcı iğne vurdum kendime göbekten. Doktorum yazdı hemen. Sizde bol bol sıvı alın. Beslenmek çok önemli değil demişti doktorum sıvı al çok su iç demişti. Çok şükür her şey geçti ama bende panik atak var onu tetikledi. Dışarı çıkamıyorum artık. Çok kötü bir hastalıkmış. Rabbim kimseye yaşatmasın. Sizde inşallah bir an önce tamamen atlatırsınız
Gulsah24 Meless 11. Gundeyim ins benimki de biter bir an önce ben çok ağır geçirmedim vücut ağrım çoktu benim evet çok zor bir hastalık Allah kimseye vermesin ben kan sulandırıcı hamileliğimin ilk haftasından beri kullanıyorum o yüzden pıhtılaşma olmadı bir yandan o iğne kurtardı beni diyebilirim bide negatifi görsek doğumdan önce başka bişey istemem Allah’tan Meless
Miranmiray Gulsah24 canım delta varyantı olup olmadiginiz nerden anlıyorsunuz aceba sonuç açıklanınca mi yazıyor yoksa doktor mu söylüyor geçmiş olsun bu arada