fatmacos Kbrbisi21 ben öyle fazla bişey koymamıştım zaten ama 2 bebeğime de biberon gerek olmadı mesela onlar Bi fazla başka da yok tu He kendime 1 lohusa pijama 1 normal koydum sadece uzun gecelik kullandım ama ne olur ne olmaz yedek olmalı tabi
Kbrbisi21 fatmacos yelek koyucamda kalınmı incemi koysam bilemedimm ekimde nasipse gelicek bebiş hava nasil olur bilemedim kütahya sonucta soguklar simdi bile basladi