Aslında dünde böyle bir soru açmıştım
3 gün kahve rengi leke gelmişti sonrasında dün doktora gittiğimde kese dışı kanama olmuş deyip progesteron fitil verdi dün gece kullandım bugün öğlen artım fitilin yanı sıra kahverenli leke yine geldi hala geliyor bunu yaşayan var mı fitille eski kan mı atılıyor acaba ?