Minicikim Forumu epey inceledim ama benim gibi yeni hamile olduğunu öğrenenler için bir başlık göremedim. Selam benim sat 12 Ağustos. Şu an 4+2 olduk. Var mı benim gibi olanlar
Hempol Minicikim merhaba benim de sat 13 Ağustos 4+2 yün bende galiba ne durumdasınız nasıl geçiyor 🤗
Tazee-annee Minicikim benimde sat 3agustos 5+5 olduk kesemizi gördük 20sindede kalp atısı için cagırdı doktor 😍
Neslikra06 Minicikim ben varım sat 1 ağustos benimde dün hastaneye gittim ama kese gördük bebek göremedi henüz doktor 10 gün sonra tekrar gideceğim nasip olursa inşallah
Minicikim BeyzA-93-22 benimde 4+2 geçen hafta cumartesi gittim ama muayene yapmadı tiroid rahatsızlığım olduğu için ne olur ne olmaz diye gittim. Henüz çok erken dedi 2 hafta geçsin öyle gel keseye bakalım dedi. Haftaya cumartesi (18 Eylül) gidicem keseye bakacakmış zaman geçmek bilmiyooooo
BeyzA-93-22 Minicikim hiç deme zaman gecmiyor ben şuan için kendim bekliyorum zamanı geldiginde muayene olacagım ama cok heyecanlıyım bende :) 😊❤️
Fdnlkmn Minicikim tiroid için ilaç verdi mi doktor hamilelikte doz farklı benim de tiroid yüksek çıktı ilaç kullanıyorum.hamilelikte etkiliyormus en azından ilacını yazsaydi.bende 7+2 yarın kalp atışı için gidecem inşallah
Minicikim Hempol şimdilik ara sıra kasıklarımda hafif ağrılar oluyo onun dışında normal herşey. Sadece zaman geçmiyo sizin nasıl geçiyo
Hempol Minicikim benimde ara ara kasık ağrısı var vücudumun her bölümünde batma hissediyorum iğne batması gibi bugün oldu çok kötü bi şe bide halsizlik ve uyku hali var sizde de var mı bende daha randevu almadım açıkçası
Yeniannee25 Tazee-annee yaa bende 20sinde kalp atışı duyucam 7+3 benimde 😊 hepimiz sağlıkla kucaklayalım inşaallah 🤲🏻
Ktiryaki Tazee-annee aynı gün benimde 3? Tazee-annee aynı gün benimde sat 3 Ağustos ama doktor 1 hafta geriden geliyor dedi birde kahverengi lekelenme var şuan düşük riskim yok ama inşallah herşey iyi olur . İyi hamilelikler
Minicikim Benimde kasık ağrılarım ara ara oluyo. Hamilelik gerçekten tuhaf bişeymiş ağrım olsa acaba bi sorun mu var diyorum. Ağrım olmasa acaba hamile değil miyim diyorum. Ayy ayy nasıl geçecek bu 9 ay bilmiyorum 🙈
Hempol Minicikim evet işte bu garip bi duygu biran önce iğne batlar geçer inşallah rahatlarım bende uzun bir süreç Allah nasip ederse bizi bekliyor umarım güzel gebelik geçiririz 🤗
Minicikim AydogduNur bende başlamadı ama bi arkadaşımın bulantıları fena boyutta bide sürekli soğan kokusu alıyomuş
Minicikim AydogduNur doktoruna ilet canım ilaç veriyolar genelde. Bir de sabah yataktan doğrulmadan önce tuzlu kraker tarzında birşeyler at ağzına bastırdığını söylüyolar
Fatma0 AydogduNur ben 5 haftaya girer girmez başlamıştı hemen bütün günümü mahvediyordu sonra doktorum ilaç verdi şükür onunla atlattık