Arz_trn18 bende tam 8 aylıkken hamile kaldım tekrardan canım ve pazartesi 2.sezeryanımı olucam. dikişlerimde problem olmadı simdiye dek oglumun hep kucagımda taşımama ragmen. yinede dikkatli ol ve korkma ben dogumdan sonra tecrübelerimi buraya yazacağım tekrar aynıyız hemen hemen ve sıkıntısız atlattım 9 ayı 😍