Merhaba gebeler Anneler 2.gebeligimdi oğlum elhamdulillah size bazı tavsiyelerde bulunmak istiyorum … bizimki 5 binde 1 gorulen bir hastalık türü hirchsprung.. Sadece bende hicbirsey bilmiordum bune diyordum sizi sadece biraz bilgilendirmek istiyorum cunku yenidoganlarin %70 gorulen bir hastalık.. Tabiki Hersey Allah sbvt dilemesi Sadece siz sebebleri bilelim tecrube olsun diye yaziyorum.. özel hastaneye gidiyordum Benim oglum dogdugunda normaldi hersey dogumum vs cok guzeldi.. sonra biz odaya cıktık ben emzirdim 1 saat sonra vs kendisi emmeyi red etti ve surekli kusmaya başladı okadar cok kusuyordu ki zannedersiniz 3 yasindaki cocuk kusuyor.. cocuk doktorumuz geldi herseyi anlattim dedim boyleyken boyle olsun dedi bi problem olmaz.. cocuk 1 gun boyunca dışkısını yapmadi mekanyom denilen yenidogan diskisini Ve bizi ertesi gun taburcu ettiler.. 1 gunumuz boyle gecti gelelim 2.gune.. eve geldik.aksam oldu beni yine 1 kez daha emdi tekrar kustu normalde yenidogan cocuklar 2 saate bir emer ve surekli uyurlar.. ama oglum sabaha kadar gozunu kirpmadi catlarcasina agladi daha sonra kostur hemen erkenden ozel baska hastaneye gittik direk ultrasona koydular rontgende bagirsakları genislemis.. anlicaginiz yatis vs nakil yogun bakim derkennn oglum 13 gunlukken ameliyat oldu bagirsagi karnindan disariya verildi suan 1 senedir bu sekil yapior diskisini.. Elhamdulollah suan bir skntimiz yok onu 2 ameliyat daha bekliyor allah sbvt bilir.. Ileriki surecte calismayan bagirsagi alinacak calisan bagirsagi geri poposuna dikicekler.. Velhasil arkadaslar amac korkutmak degil amaç bilin istedim bune demeyin tecrubesiz olmayin aman yapar bekle sozlerine aldanmayin.. eger 1 gunu gectiyse hemen acile kosun kusuyorsa hemen acile.kosun.. zaten direk bundedigim hastaligin tanisi koyuyorlar.. gecmis olsun hepimize