Selen11 Iyigeceler kizlar ben suan 19haftalk hamileyim doktorum bana bebegin yerinin yani rahmimin cok dar oldugunu soyledi bu durumda bebek daha sıkışık kalıyormuş sizlerde boyle birsey yasayan oldu mu yardim edin
Selen11 Merveelisa iste korkma birsey olmaz sen daha fazla su ic dedi de ben ister istemez endiselendim hamilelikte gercekten cok korkunc derece evhamli oldum surekli biseyler düşünüyorum
Merveelisa Selen11 He anladim bazı doktorlar insanı korkutuyor gerçekten olur olmadık şeylerle madem korkulcak bsy yok elinde olan bsy değil söyleme psikolojimi bozma yani 😊