Mervewy1 Arkadaşlar 39.haftaya girmiş bulunmaktayım bebeğimin başı zaten aşağıya dönmüştü ama daha demin çok tuhaf bişi yaşadım sanki bebek içimden kaydı gibi bişi oldu mide tarafım bomboş oldu bu durumu yaşayan var mı
bebisim-_00 Mervewy1 benimki gün icinde sürekli sağa sola kayiyor net hsisediyorum böyle bişey mi ? 36 haftaligim
Merveelisa Mervewy1 kanala mi girdi acaba ben o hissi doğum yapacağım gün sancıyla hissetmiştim benmki normaldir doğum yaptığım zaman oldugu için ama sennki normal mi şuan bilemedim
ilknur-gzl Mervewy1 benimde oldu anlattığınız gibi 38+6 şu an bir hafta önce oldu bebek kontrolümde bebek kanala yerleşmiş dedi dr ama henüz doğumum olmadı sancımda yok