Melek1317 Hanımlar sık idrara çıkma konusunda bunaldım artık hamileliğin ilk üç ve son üç ayı çok idrara çıkma normal diyolar ben 25+4 oldum hamileliğin ortasında bile sık cikiyorum başka bir kadınsal sorun olabilir mi bu durumu yaşayan var mı aceba
BelisMelis41 Melek1317 bende bıktım aslında ama ben günde 5litreden fazla su tüketiyorum suanda 35+4 oldum geceleri bile 3 kez kalkıyorum hem su ıcmeye hem lavaboya. Enfeksiyonum vardı cooook iyi geldi aslında ama bi yerden sonra bıktırıyor gerçekten 😔
Zeyyyn Melek1317 gebeliğin başı sonu ortası bence hiç yok 35 haftadayım geceleri hariç gündüz bütün gün çıkıyorum bebek baskı yaptıkça geliyor büyüdükçe geliyor enfeksiyon bazen tetikliyor bıktık ama gitmekten yapcak bişi yok 🤣
Eda-5807 Melek1317 bende bıktım zaten gecelerı zor uyuyorum bıde tualet sıkıntım olunca uykusuz kalıyorum 36+2 yım her gece tualetı mesken tutuyorum bıde çok su ıcıyorum oda var tabı
aryabaran BelisMelis41 ben 5 kere uyanıyorum valla hatta uyuyor muyum anlayamıyorum bile çok sık çıkıyorum malesef evet su çok içiyorum ama yine de miktar olarak az idrar çıkıyor ama sık sık idrar hissi oluyor
Melek1317 BelisMelis41 maşallah baya su iciyomussunjz bende içmeye çalışıyorum ama çok değil evet enfeksiyon bende de var galiba bebeğinizin cinsiyeti kız mı aceba☺️
Melek1317 Zeyyyn enfeksiyon da genelde herkes de mi olur bende de var bu üçüncü hamileliğim diğer iki hamileliğim de gormemistim böyle bu değişik ☺️
Melek1317 Eda-5807 bende zor uyuyorum uykular haram oldu bu hamilelikte evet bı yudum içsem bile geliyor hemen 😅
Merveelisa Melek1317 Ohoo doğuma kadar çok normal başı sonu ortası fark etmiyor ben evde yarım saatte bir dışarda en fazla iki saat tutabiliyorum gece zaten dört beş kere biktim artk tuvaleti salona katicam 🤣
Fulyay45 Melek1317 bende 26+2 deyim ama bende en başından beri sizin gibi çok sık çıkıyorum afedersiniz ama dün gece 10 kez falan çıkmışımdır sabaha kadar geç uyumama rağmen kızım hareket ettikçe baskı hissediyorum bu yüzden her gece uykusuzum yani normal herhalde herkes aynı durumdan müzdarip gibi 🤦🏻♀️
BelisMelis41 aryabaran su ıcmek iyidir 😁 de dediğiniz gibi uyuyup uyumadıgımı bende anlayamıyorum hem su ıcmeye hemde tuvalete kalkıyorum her aksam bu böyle gıdecek galba 😁
Melek1317 aryabaran Evet bende de sürekli idrar hissi oluyor iki üç damla bile olsa baya sıkıştırıyor
KadersizMelek Melek1317 afedersiniz bende de büyük abdest sorunu var sürekli, karnıma bir sancı giriyor resmen kıvranıyorum tuvalete zor gidiyorum. Aşırı bir baskı var bende de kasıkladımda, neden böyle oluyor ya normal mi bilmiyorum 🤷♀️🤦🏻♀️
Melek1317 KadersizMelek İshal felan mi var ki sürekli karnınız ağrıyor benim karnimda da ağrı oluyor ama büyük tuvalet sorunum yok şükür
BelisMelis41 Melek1317 evet kız 😁 valla ıstemsızce o kadar su ıcıyorum sankı ıcım yanıyormus gibi hissediyorum hep su ıcesım gelıyor daha oncelerden bır bardagı zor ıcerdım :) tadını daha yeni almaya basladım suyun demekki 🥰 enfeksyon benım 300 lerdeydı gecen hafta doktora bır gıttım enfeksyon fılan kalmamış 😁
Eda-5807 Melek1317 valla doktorda bol su iç dedı ıcıyorum bu sefer sabahtan aksama kadar geceden sabaha kadar benı bıtırıyor😂