Arkadaşlar 37+5 im bebek hareketler o kadar fazlaki şuanda bağırıp çağırıyorum evde şaka gibi çocuk vuruyo eli ayağı kafası nasıl desem vajinamda inanılmaz acı karnımın heryeri acıyor ama toplanma gibi değil bildiğiniz çorba gibi karışıyo karnımın her yerinde dağlar oluşuyo bu kadar hareket ben hiç hatırlamıyorum ilkindende hatta doktor bile son hafta bu kadar nasıl hareket oluyo demişti geçen gittiğimde , bu doğum belirtisi olabilirmi eşim bile şaşırdı gidelim diyo bu kadar bağırtacak nasıl bir hareket nasıl olabilir yaşayan varmı