Merhabalar güzel anneler,
Sormak istediğim şudur ki kan pıhtılasması olup iğne kullanan ve normal doğum yapabilecek anneler varsa fikir almak istiyorum. Doktorumun kolayına mı geliyor nedir sezeryan öneriyor hep,, kan pıhtılasması olup normal doğum yapan ya da yapacak olan var mı aranızda acaba??
Simdiden tesekkur ederim 🌸